بلوک ای بی اس تیبا برند BWI

قیمت و خرید بلوک ای بی اس (ABS) تیبا – برند BWI و BXS

در بلوک ای بی اس (abs) تیبا، برند BWI به عنوان بلوک الکترونیکی ترمز در خودروهای تیبا شناخته می‌شود. البته برندهای دیگری نظیر BXS نیز وجود دارد که عملکرد قابل قبولی از خود به جا گذاشته است.

وظیفه این بلوک، تنظیم فشار ترمز بر روی بخش متحرک چرخ‌‌ها است. این کار باعث می‌شود که لغزش خودرو در هنگام ترمز شدید، کاهش پیدا کرده و کنترل خودرو آسان‌‌تر شود.

بلوک ای بی اس (ABS) تیبا

بلوک ABS تیبا از سال ۱۳۹۵ در خودروهای تیبا و بعد از آن روی دیگر محصولات گروه خودروسازی سایپا نصب شده است.

این بلوک ای بی اس به عنوان یک بلوک الکترونیکی شناخته می‌شود که ارتباط مستقیمی با ECU موتور و بخش الکترونیکی پشت آمپر دارد. این بلوک ABS روی هر دو مدل تیبا و تیبا ۲ نصب می‌شود و به خوبی با این خودرو هماهنگ شده است.

بلوک ای بی اس تیبا
بلوک ای بی اس تیبا BW

معرفی بلوک ای بی اس تیبا برند BWI

بلوک ABS تیبا که با نام برند BWI شناخته می‌شود در خودروهای تیبا و دیگر محصولات سایپا نصب می‌شود. این بلوک از بخش‌‌های مختلفی تشکیل شده است که وظیفه آن‌ها تنظیم سرعت چرخ‌ها در هنگام ترمز شدید است.

با استفاده از این سیستم چرخ‌ها در جاده‌های لغزنده در هنگام ترمز قفل نمی‌شوند و کنترل خودرو در هنگام ترمزهای شدید آسان‌ تر می‌شود.

برای مشاهده و خرید بلوک ای بی اس (abs) تیبا از فروشگاه اینترنتی ایسیو شاپ بر روی دکمه زیر کلیک کنید.

خرید بلوک ای بی اس (abs) تیبا

در کل بلوک ABS باعث افزایش ایمنی خودروهای شرکت سایپا می‌شود. استفاده از این بلوک باعث می‌شود که سیستم ترمز خودرو بهتر و دقیق‌ تر عمل کرده و در نتیجه ایمنی خودرو در سرعت‌های بالا و در جاده‌های لغزنده افزایش پیدا کند.

نکته مهم در خصوص ترمزهای ABS این است که استفاده از آن‌ها در خودروهای داخلی الزامی شده و کارخانه‌‌های تولید خودرو در ایران سعی می‌کنند به دلیل اهمیت این سیستم ترمز، از سیستم‌هایی استفاده کنند که هم ایمنی بیشتری داشته و هم اینکه به راحتی به عنوان لوازم یدکی در بازار یافت شوند.

پیشنهاد میشود برای اطلاعات تخصصی تر مقاله “ترمز abs چیست و نحوه عملکرد آن” را مطالعه نمائید.بلوک ای بی اس تیبا BWI  محصول کمپانی BWI است. این کمپانی به عنوان تولید کننده ترمز ABS در جهان شهرت بالایی دارد.

اگر به سایت این کمپانی مراجعه کنید متوجه می‌شوید که این سیستم ترمز و نمونه‌‌های پیشرفته‌ تر آن روی خودروها و برندهای مشهوری مانند لامبورگینی، BMW، آئودی و غیره نصب شده است.

یکی از کشورهایی که به عنوان استفاده کننده این نوع سیستم ترمز شناخته می‌شود کشور چین است. از این ترمز روی خودروها و برندهای مطرح چینی نیز استفاده می‌شود. به همین دلیل است که گروه خودروسازی سایپا از این بلوک برای سیستم ترمز خودروی تیبا و دیگر محصولات خود مانند ساینا و کوییک استفاده کرده‌ است.

برای مشاهده و خرید انواع بلوک ای بی اس (abs) از فروشگاه اینترنتی ایسیو شاپ بر روی دکمه زیر کلیک کنید.

خرید بلوک ای بی اس (ABS)

بخش‌های تشکیل دهنده بلوک ای بی اس تیبا

این بلوک ABS از بخش‌های مختلفی تشکیل می‌شود که شامل دو بخش اصلی زیر می‌شود:

  • سنسور بررسی سرعت چرخش چرخ‌‌ها
  • پردازشگر داخلی برای بررسی فشار ترمز روی چرخ‌‌ها
بلوک ای بی اس تیبا
بلوک ای بی اس تیبا BWI

فروش، خرید و قیمت انواع بلوک abs تیبا

برای خرید این قطعه شما می‌توانید به نمایندگی‌های مجاز و یا سایت‌های اینترنتی معتبر مراجعه نمایید. با توجه به نوسانات قیمت در بازار لوازم یدکی، اکثر سایت‌ها و نمایندگی‌ها اقدام به ارائه قیمت به صورت روزانه می‌کنند. در نتیجه شما می‌توانید قیمت محصولات را با مراجعه به سایت‌های اینترنتی مشاهده کنید.

البته در برخی از این سایت‌ها قیمت محصولات درج نمی‌شود و شما باید برای دریافت قیمت به‌ روز با بخش مشاوره و پشتیبانی این سایت‌ها تماس حاصل کنید.

همانطور که گفته شد دلیل این کار نوسانات شدید محصولات و لوازم یدکی خودروها است که باعث می‌ شود قیمت محصولات و لوازم یدکی خودروهای داخلی و خارجی به صورت تلفنی اعلام شود.

این قطعه را می‌توانید از نمایندگی‌های معتبر خریداری نمایید. فروش بلوک abs تیبا در نمایندگی‌های مجاز به راحتی انجام می‌شود. شما می‌توانید بر اساس نوع خودرو و برند آن به نمایندگی‌های مجاز مراجعه کرده و این بلوک ABS را خریداری نمایید.

برای نصب آن نیز باید خودرو را به تعمیرگاه‌‌های مجاز ببرید و از یک سرویس‌کار ماهر بخواهید که این بلوک را برای شما نصب کند. همچنین می‌توانید از سایت‌‌های معتبر و نمایندگی‌های فروش اینترنتی که اقدام به فروش بلوک abs تیبا می‌کنند، بازدید نمایید.

شما می‌توانید با مراجعه به این سایت‌ ها و مقایسه قیمت‌ها به راحتی بلوک ABS خود را به صورت اینترنتی خریداری کرده و آن را درب منزل و یا محل کار خود تحویل بگیرید.

به منظور دریافت مشاوره رایگان با مهندس موسیوند (۰۹۰۲۸۹۴۹۱۹۱) تماس بگیرید. توجه داشته باشید شما می توانید جهت تعمیرات بلوک ترمز تیبا از شرکت ای بی اس لند کمک بگیرید.

منبع: ای بی اس لند

ای بی اس لند مرکز فروش و معرفی انواع بلوک ای بی اس (ABS) ، ایسیو و کامپیوتر (ECU) ، یونیت ایربگ و کلیه‌ی قطعات الکترونیکی و نودهای الکتریکی خودرو است . گارانتی و کیفیت بالای محصولات با کمترین قیمت موجود در بازار از جمله ویژگی محصولات هستند .
تیم ای بی اس لند با در اختیار داشتن گروه پشتیبانی و متخصصین خبره در حوزه‌ی قطعات الکترونیک خودرو توانسته است به تمام نقاط کشور سرویس ارئه دهد .

شبکه‌های اجتماعی

آدرس : همدان ، میدان امام حسین (سیلو) ، کوچه قدر ۱۲ ، کوچه قیام

تلفن تماس :

۰۹۰۲۸۹۴۹۱۹۱

تماس جهت مشاوره و خرید