ایسیو زیمنس بایفیول (siemens bi-fuel)

ایسیو بایفیول (دوگانه سوز) برند زیمنس

 ایسیو بایفیول (دوگانه سوز) برند زیمنس در خودروهای دوگانه سوز با گاز طبیعی در محصولات ایران خودرو و سایپا استفاده شده و نیازی به ایسیو گاز مجزا ندارد. ایسیوهای بایفیول یا دوگانه در خودروهای تولیدی ایرانخودرو و شرکت سایپا از سال ۱۳۸۸ مورد استفاده قرار گرفت.

به دلیل قیمت مناسب و همچنین سازگاری آن با خودروهای مختلف، همچنان از ایسیوهای دوگانه استفاده می‌شود. توصیه می‌شود این مقاله و معرفی قیمت و مشخصات ایسیو زیمنس بایفیول، توصیه می‌شود مقاله “وظیفه‌ی ایسیو چیست و نحوه‌ی کارکرد آن چکونه است؟” را مطالعه کنید تا به درک بهتری برسید.

ایسیو بایفیول cb7
ایسیو بایفیول cb7 زیمنس

برای مشاهده و خرید ایسیو برند زیمنس از فروشگاه اینترنتی ایسیو شاپ بر روی دکمه زیر کلیک کنید.

خرید ایسیو برند زیمنس

نکتات مهم ایسیو بایفیول (دوگانه سوز)

سمند ef7 با ایراد کار نکردن و خطای دائمی انژکتور بنزین و کار کردن روی گاز در این مدل خودرو که از ایسیو  بایفیول استفاده شده و از دسته سیم و مخصوصا سوکت‌هایی با کیفیت پائین استفاده شده است.

در تازه ترین مورد پس از شارژ پین‌های انژکتور در سوکت ایسیو مشکل قطعی انژکتور بنزین حل شد. اما خودرو هیچ خطایی بابت سیستم گاز و همچنین روی گاز عملکرد خوبی نداشت. پس از شارژ پین‌های انژکتور گاز روی سوکت ایسیو و شارژ و شستشوی سوکت خود انژکتور گاز مشکل کاملا رفع شد.

به یاد داشته باشید معمولا در این گونه خودروها که اینگونه ایرادهایی دارند، احتمال دارد که پس از کشیدن و جا زدن سوکت ایسیو مشکلات دیگری به جهت ضعف پین‌های سوکت ایجاد شود و بهترین راه حل تعویض سوکت ایسیو است.

قیمت  ecu بایفیول برند زیمنس

همان طور که می‌دانید با توجه به نوسانات قیمت ایسیو زیمنس در بازار، قیمت و فروش این محصول به صورت تلفنی انجام می‌شود. شما عزیزان می‌توانید با شماره ۰۹۰۲۸۹۴۹۱۹۱ (مهندس موسیوند) تماس گرفته و علاوه بر خرید ایسیو، از مشاوره رایگان نیز بهرمند شوید.

دلیل وجود این نوسان قیمت در یونیت‌های الکترونیکی خودرو، عدم ثبات قیمت دلار و ارز می‌باشد و از آن‌جایی که اکثر این محصولات وارداتی هستند، برای دریافت قیمت به روز محصول با شماره ذکر شده و کارشناس فروش تماس بگیرید.

برای مشاهده و خرید انواع ایسیو و برندهای مختلف از فروشگاه اینترنتی ایسیو شاپ بر روی دکمه زیر کلیک کنید.

خرید ایسیو (ecu)

منبع: ای بی اس لند

ای بی اس لند مرکز فروش و معرفی انواع بلوک ای بی اس (ABS) ، ایسیو و کامپیوتر (ECU) ، یونیت ایربگ و کلیه‌ی قطعات الکترونیکی و نودهای الکتریکی خودرو است . گارانتی و کیفیت بالای محصولات با کمترین قیمت موجود در بازار از جمله ویژگی محصولات هستند .
تیم ای بی اس لند با در اختیار داشتن گروه پشتیبانی و متخصصین خبره در حوزه‌ی قطعات الکترونیک خودرو توانسته است به تمام نقاط کشور سرویس ارئه دهد .

شبکه‌های اجتماعی

آدرس : همدان ، میدان امام حسین (سیلو) ، کوچه قدر ۱۲ ، کوچه قیام

تلفن تماس :

۰۹۰۲۸۹۴۹۱۹۱

تماس جهت مشاوره و خرید