ایسیو (ECU) لیفان 620 vagon

معرفی مشخصات و قیمت ایسیو لیفان ۶۲۰ – برند واگن

قبل از معرفی مشخصات و قیمت ایسیو (ECU) لیفان ۶۲۰ واگن (Vagon) به طور کلی یکی از تجهیزات و لوازم‌ یدکی خودرو که نقش بسیار اساسی در عملکرد موتور آن دارد، ایسیو (ECU) می‌باشد. این قطعه هم به بخش الکترونیک خودرو دسترسی داشته و هم به بخش مکانیکی آن. به همین دلیل قطعه‌ای مکاترونیکی محسوب می‌شود.

قطعه ایسیو (ECU) لیفان ۶۲۰ Vagon نیز جزو قطعات بسیار مهم در این خودرو بوده و عملیات بخش‌های مختلفی از موتور لیفان را مدیریت و کنترل می‌کند. اما این قطعه نیز همچون سایر تجهیزات و لوازم خودرو دچار خرابی شده و نیاز به جایگزینی، تعمیر و تعویض دارد.

ما در این مقاله سعی بر آن داریم در کنار توضیحات مختصری که در مورد این قطعه ارائه می‌دهیم، به معرفی فروشگاه خود به‌ عنوان مرکز فروش ایسیو (ECU) لیفان ۶۲۰ Vagon با مناسب‌ترین قیمت نیز بپردازیم.

علائم و نشانه‌های خرابی ایسیو (ECU) لیفان ۶۲۰ Vagon

ایسیو (ECU) مخفف Electronic Control Unit می‌باشد و همان‌طور که از عبارت انگلیسی آن پیداست به معنی مرکز کنترل خودرو است:

  • روشن‌شدن چراغ چک موتور: چنانچه با چنین اخطاری مواجه شدید به احتمال زیاد مشکل در ایسیو می‌باشد و نیاز به دستگاه دیاگ برای یافتن مشکل می‌باشد.
  • عدم جرقه زدن درست سرسیلندر: از آن جایی‌که ایسیو به عنوان مغز خودرو بوده و میزان احتراق و بازدهی خودرو را تعیین می‌کند، چنانچه کارکرد موتور به درستی انجام نگیرد، دلیل آن خرابی یا عدم کارکرد صحیح ایسیو می‌باشد.
  • کاهش قدرت موتور: زمانی که ایسیو دچار خرابی و نقص می‌شود، کارکرد موتور دچار اختلال خواهد شد و در تولید و کنترل قدرت دچار مشکل می‌شود. در چنین شرایطی با دیاگ می‌توان مشکل را بررسی و رفع کرد.

درواقع ایسیو همچون پردازنده کوچکی است که وظیفه کنترل و هماهنگی بین، بخش‌های مختلف یک خودروی انژکتوری را بر عهده دارد.  برای اطلاعات بیشتر در زمینه ایسیو توصیه می شود مقاله وظیفه ایسیو چیست و نحوه عملکرد آن چگونه است؟ را مطالعه نمائید.

ایسیو (ECU) لیفان ۶۲۰ vagon، دارای تعدادی سنسور در بخش‌های مختلف خودرو و موتور آن است که این سنسورها اطلاعاتی را در مورد نحوه عملکرد بخش‌های مختلف، به ایسیوی لیفان مخابره کرده و این بخش‌ها طبق دستور این قطعه عمل می‌کنند.

هر چه تعداد این سنسورها در خودرو بیشتر باشد، کامپیوتر اطلاعات دقیق‌تری از کارکرد موتور و وضعیت بخش‌های مختلف خودرو داشته و شرایط بحرانی موتور را بهتر درک کرده و هموار می‌سازد.

ایسیو (ecu)
ایسیو مرکز کنترل خودرو

برای مشاهده و خرید انواع ایسیو از فروشگاه اینترنتی ایسیو شاپ بر روی دکمه زیر کلیک کنید.

خرید ایسیو (ECU)

قسمت‌های تشکیل دهنده ایسیو لیفان ۶۲۰ برند واگن:

  • مبدل آنالوگ به دیجیتال
  • خروجی دیجیتال سطح بالا
  • مبدل دیجیتال به آنالوگ که از کاندیشنر سیگنال و میکرو چیپ ارتباطی تشکیل می‌شود.
  • سنسورهایی که وظیفه ارسال اطلاعات به ایسیو را بر عهده دارند نیز شامل موارد: سنسور اکسیژن، سنسور TPS یا موقعیت دریچه گاز، سنسور فشار داخل منیفولد یا  MAP، سنسور دمای هوا ATS، سنسور دمای آب CTS، سنسور دور موتور یا RPM است.

ایسیو، قطعه‌ای الکترونیکی است که نه تنها کنترل الکترونیکی بلکه در بسیاری از موارد در قسمت پیشرانه و انتقال قدرت نیز مورد استفاده قرار می‌گیرد.

با حساسیتی که این روزها در مورد حفظ هوای پاک و کاهش آلاینده‌های محیط زیستی وجود دارد، خودروسازان موظف به استفاده از تکنولوژی‌هایی در خودروی خود شده‌اند که سبب افزایش بازدهی احتراق سوخت شده و سبب کاهش آلودگی و کاهش مصرف سوخت شود.

ایسیو لیفان 620 1600cc
ایسیو لیفان ۶۲۰ ۱۶۰۰cc برند واگن

برای مشاهده و خرید ایسیو لیفان ۶۲۰ از فروشگاه اینترنتی ایسیو شاپ بر روی دکمه زیر کلیک کنید.

خرید ایسیو لیفان ۶۲۰

همان‌طور که تا به اینجا فهمیدید، ایسیو به عنوان مغز اتومبیل فعالیت می‌کند، بنابراین اگر این قطعه دچار مشکل شد، بایستی با قطعه ای سالم، اصل و با کیفیت جایگزین شود. چنانچه به دنبال فروشنده‌ای برای خرید این قطعه اصل و با کیفیت هستید، می توانید از خدمات ما استفاده کنید.

این مجموعه با سابقه‌ای که در فروش سایر قطعات و لوازم یدکی خودرو داشته، در نظر دارد که قیمت ایسیو لیفان ۶۲۰ را در پائین‌ترین حد ممکن نگه داشته و با فروش استثنایی خود رضایت خاطر کلیه خریداران را فراهم آورد.

در فروشگاه اینترنتی ما همه نوع قطعات و لوازم یدکی خودرو با بهترین کیفیت موجود بوده و خریداران می‌توانند برای دستیابی به قطعه مورد نظر خود، تمام مراحل خرید را به صورت کاملا آنلاین انجام دهند. سفارشات در اسرع وقت و به سریع ترین شکل ممکن آماده تحویل می‌باشند.

ایسیو لیفان ۶۲۰ برند واگن، تنها یک نمونه از محصولات ما می‌باشد. به منظور دریافت مشاوره رایگان، جهت اطلاعات بیشتر در مورد ایسیو با مهندس موسیوند (۰۹۰۲۸۹۴۹۱۹۱) تماس بگیرید.

منبع: ای بی اس لند

ای بی اس لند مرکز فروش و معرفی انواع بلوک ای بی اس (ABS) ، ایسیو و کامپیوتر (ECU) ، یونیت ایربگ و کلیه‌ی قطعات الکترونیکی و نودهای الکتریکی خودرو است . گارانتی و کیفیت بالای محصولات با کمترین قیمت موجود در بازار از جمله ویژگی محصولات هستند .
تیم ای بی اس لند با در اختیار داشتن گروه پشتیبانی و متخصصین خبره در حوزه‌ی قطعات الکترونیک خودرو توانسته است به تمام نقاط کشور سرویس ارئه دهد .

شبکه‌های اجتماعی

آدرس : همدان ، میدان امام حسین (سیلو) ، کوچه قدر ۱۲ ، کوچه قیام

تلفن تماس :

۰۹۰۲۸۹۴۹۱۹۱

تماس جهت مشاوره و خرید