بلوک ای بی اس (ABS) ریو

بلوک ای بی اس (ABS) ریو ساخت کُره اصل

بلوک ای بی اس (ABS) ریو ساخت کشور کُره محصول شرکت کیا (kia) بوده که توسط گروه خودروسازی سایپا وارد کشور ایران می‌شود. شماره فنی این محصول (۵۸۹۷۰fd۱۰۰) است که در سیستم ضد قفل به کار رفته است (مشابه سیستم‌های کارینا و سفیر۲).

چرخ‌های جلو و عقب ریو دارای ای بی اس ۴ سنسوره و ۴ کاناله می‌باشند که در نوبه خود منحصر به فرد است. توجه داشته باشید قیمت بلوک abs ریو به توجه به قیمت دلار در نوسان است. برای دریافت قیمت به روز با کارشناس فروش و شماره درج شده در انتهای مقاله تماس بگیرید.

برای مشاهده و خرید انواع بلوک ای بی اس (abs) از فروشگاه اینترنتی ایسیو شاپ بر روی دکمه زیر کلیک کنید.

عملکرد بلوک ای بی اس (abs) ریو

بلوک ای بی اس ریو دارای کارآیی ترمزگیری مناسب و قابل قبولی است. چرخ‌های عقب توسط فرایندی کم دامنه کنترل می‌شود و یک شیر تناسب ترمزی در نظر گرفته شده است تا تحت فشار ثابت و بدون لغزش چرخ عقب کار کند. در این سیستم در شرایط اسطکاکی پایین عملکرد ترمز دچار افت نمی‌شود.

ترمز چرخ‌های عقب در حالتی که فقط راننده در خودرو نشسته است، اساسا به نیروی هیدرولیکی کوچکی برای فعال شدن نیاز دارند. بنابراین این مقدار هنگام پر بودن مسافران در خودرو بیشتر خواهد بود.

بلوک ای بی اس ریو و اجزا داخلی آن
عملکرد اجزای بلوک و یونیت abs

چگونگی کنترل فشار بروی چرخ‌ها

فشار چرخ‎‌های جلو می‌تواند حتی با انجام عملیات EBD نیز افزایش یابد. هنگامی که نرخ چرخش جلو مساوی یا بزرگتر از نرخ چرخش چرخ‌های عقب شود، شیر بسته سنولوئید عقب مجددا با دریافت سیگنال از مدول کنترلی سیستم ABS باز می‌شود.

سپس فشار هیدرولیکی سیلندر اصلی مجددا بر روی چرخ‌های عقب عمل می‌کند. EBD می‌تواند پس از یک نوبت عمل کردن چندین بار کارکرد داشته باشد. هنگامی که لغزش چرخ‌های عقب بیشتر از چرخ‌های جلو باشد، توزیع الکترونیکی ترمز شروع به فعالیت خواهد کرد.

مدول کنترلی سیستم ABS شیر lo سنولوئیدی شیر عقب را می‌بندد تا از فشاری که می‌تواند باعث قفل شدن چرخ‌های عقب شود جلوگیری کند. به این دلیل که توزیع ترمز الکترونیکی چرخ‌های عقب را کنترل می‌کند.

خرابی یونیت ای بی اس ریو

ایرادات شایع در ترمز ریو بیشتر در قسمت یونیت الکترونیکی آن و بنا به دلایلی مانند آب خوردگی یونیت و یا شارژ بالای دینام گزارش گردیده است.

خرابی در یونیت و بلوک ای بی اس (ABS) ریو
بلوک کامل abs ریو ساخت کره برند ماندو

قیمت بلوک کامل abs ریو

همان طور که می‌دانید قیمت قطعات خودرو از جمله بلوک abs و ایسیو، در بازار بسیار نوسان دارند. دلیل این نوسانات قیمت دلار است که نرخ ثابتی ندارد. به همین دلیل تصمیم گرفتیم که قیمت تمامی محصولات را به صورت به روز خدمت شما عزیران ارائه دهیم. برای دریافت قیمت به روز محصولات و بلوک ای بی اس ریو، با کارشناس فروش، مهندس موسیوند (۰۹۰۲۸۹۴۹۱۹۱) تماس بگیرید.

منبع: ای بی اس لند

ای بی اس لند مرکز فروش و معرفی انواع بلوک ای بی اس (ABS) ، ایسیو و کامپیوتر (ECU) ، یونیت ایربگ و کلیه‌ی قطعات الکترونیکی و نودهای الکتریکی خودرو است . گارانتی و کیفیت بالای محصولات با کمترین قیمت موجود در بازار از جمله ویژگی محصولات هستند .
تیم ای بی اس لند با در اختیار داشتن گروه پشتیبانی و متخصصین خبره در حوزه‌ی قطعات الکترونیک خودرو توانسته است به تمام نقاط کشور سرویس ارئه دهد .

شبکه‌های اجتماعی

آدرس : همدان ، میدان امام حسین (سیلو) ، کوچه قدر ۱۲ ، کوچه قیام

تلفن تماس :

۰۹۰۲۸۹۴۹۱۹۱

تماس جهت مشاوره و خرید