بلوک ای بی اس (ABS) سمند

انواع بلوک ای بی اس (ABS) سمند

در این مطلب انواع بلوک ای بی اس (ABS) سمند را برای شما همکاران و مصرف کنندگان عزیز با تصاویر آن‌ها شرح خواهیم داد که راهنما خرید و تعمیرات شما عزیزان باشد.

قیمت بلوک abs (ای بی اس) سمند با توجه به قیمت دلار و نوسانات بازار فعلی، ثابت نیست. برای اطلاع از قیمت دقیق این قطعه با شماره درج شده در پایان مقاله تماس بگیرید.

بلوک ای بی اس سمند برند آته mk20

بلوک ای بی اس (ABS) سمند که در سمندهای مدل پایین‌تر از ۸۷ نصب شده و از اولین مدولاتورهای نصب شده بر روی خودروهای شرکت ایرانخودرو می‌باشد. نسبتا مدولاتور خوبی است که با عمر بالای استفاده از آن، کمتر گزارش خرابی از این مدولاتور رسیده است. بیشترین موارد خرابی این بلوک به گرفتگی و روغن ریزی بلوک آن بوده و بعد از تعویض یونیت الکترونیکی این مدولاتور باید پیکربندی انجام گردد.

بلوک ای بی اس سمند برند ate
بلوک ای بی اس سمند  ate mk20 نصب شده در مدل‌های ۹۷

بلوک ای بی اس سمند mgh 25 برند ماندو (موتور مشکی)

این بلوک در مدل‌های زیر ۹۰ نصب گردیده است و به بلوک موتور مشکی معروف شده است. البته به آن ۴/۴ نیز می‌گویند. دارای یک کانکتور ۲۵ پایه است و خرابی این مدولاتور بیشتر از قسمت بلوک آن می‌باشد.

بلوک  سمند mando mgh 25
بلوک ای بی اس سمند mando mgh 25 موتور مشکی یا ۴/۴
بلوک ای بی اس سمند mando mgh 25
بلوک ای بی اس سمند mando mgh 25 موتور مشکی

بلوک ای بی اس سمند ماندو Mando 60

ماندو ۶۰ جایگزین نسخه قدیمی‌تر آن یعنی Mgh25 شد و دارای یک کانکتور ۳۸ پایه‌ ای است. شماره فنی آن عبارت است از ۴۳۲۰۰d. همچنین ۲۰۸۸ مشخص شده که پایه ۳۸ و ۱۳ آن برق منفی، ۱ پایه برق موتور، ۲۵ پایه برق شیر، ۲۹پایه برق سوییچ می‌باشد. ۳۰ پایه مربوط به دیاگ و اتصال به دستگاه عیب‌یاب می‌باشد. تصاویر زیر یک نمای کلی از این قطعه را نشان می‌دهند:

بلوک ای بی اس سمند mando60
بلوک ای بی اس سمند mando60 با شماره فنی ۴۳۲۰۰d
بلوکABS سمند mando60
بلوک کامل ترمز سمند برند ماندو

برای مشاهده و خرید بلوک ای بی اس سمند از فروشگاه اینترنتی ایسیو شاپ بر روی دکمه زیر کلیک کنید.

خرید بلوک ای بی اس (abs) سمند

بلوک ای بی اس mgh60
بلوک abs سمند به شماره فنی ik00020880

بلوک abs سمند ماندو mando 80

این مدولاتور که جایگزین ماندو ۶۰ شده است، دارای موتور کوچک‌تر و مقاوم‌تری نسبت به ماندو ۶۰ می‌باشد و قسمت موتوری آن کمتر دچار خرابی می‌شود. بیشترین مورد خرابی به یونیت الکترونیکی این مدولاتور مربوط می‌باشد که در اثر ضربه یا شارژ بالای دینام برد آن دچار نقص می‌شود.

همچنین بدلیل آب‌بندی ضعیف این یونیت، امکان آبخوردگی و اتصالی این یونیت زیاد است که توصیه می‌شود بعد از تعویض این یونیت با چسب مزدا عملیات آب‌بندی انجام شود.

نکته: این مدولاتور سمند دارای ارتباط شبکه می‌ باشد که خرابی این یونیت بر روی آمپر کیلومتر ایجاد اشکال می‌کند و همچنین ممکن است دور موتور از ۳۰۰۰ بالاتر نرود.

 mando80
بلوک abs سمند ماندو mando 80

بلوک ای بی اس سمند برند سازه پویش یا موبیس

این مدل نیز بعد از ماندو ۸۰ مورد استفاده قرار گرفته است. دارای ارتباط شبکه می‌باشد و مدولاتور نسبتا خوبی است. دارای یک کانکتور ۳۸ پایه می‌ باشد و پین‌های خروجی با مدل بوش موتور کوتاه ایران خودرویی یکسان می‌باشد.

بلوک SAMANDسازه پویش mobis
بلوک ای بی اس سمند برند سازه پویش یا موبیس
BLOCK SAMAMND سازه پویش mobis
سوکت و پین‌های خروجی بلوک abs سمند

بلوک abs سمند برند یوفین

این مدولاتور نیز در مدل‌های بالای ۹۶ نصب گردیده است که خروجی پین‌های یونیت الکترونیکی آن با مدل موبیس یکسان است. در برخی موارد می‌توان از آن بجای موبیس استفاده نمود که دارای یک کانکتور ۳۸ پایه‌ای به شماره فنی ۱۰r-05 14568 است که در خودروی ۴۰۵ ، سمند و پارس یکسان می‌باشد.

بلوک SAMAND یوفین
بلوک abs سمند – برند یوفین
نمایی دیگر از بلوک یوفین
در این تصویر پین‌های خروجی بلوک ای بی اس نشان داده شده است.
بلوک ای بی اس خودروی سمند، برند معروف یوفین
بلوک abs برند یوفین برای خودروهای سمند پر استفاده هستند.
برای مشاهده و خرید انواع بلوک ای بی اس (ABS) از فروشگاه اینترنتی ایسیو شاپ بر روی دکمه زیر کلیک کنید.

شما عزیزان می‌توانید جهت مشاوره و اطلاعات بیشتر از طریق تلفن تماس ۰۹۰۲۸۹۴۹۱۹۱ (مهندس موسیوند) با متخصصین ما تماس گرفته و علاوه بر دریافت مشاوره رایگان، عملیات خرید خود را نیز با بهترین کیفیت و پرداخت کمترین هزینه انجام دهید.

منبع: ای بی اس لند

ای بی اس لند مرکز فروش و معرفی انواع بلوک ای بی اس (ABS) ، ایسیو و کامپیوتر (ECU) ، یونیت ایربگ و کلیه‌ی قطعات الکترونیکی و نودهای الکتریکی خودرو است . گارانتی و کیفیت بالای محصولات با کمترین قیمت موجود در بازار از جمله ویژگی محصولات هستند .
تیم ای بی اس لند با در اختیار داشتن گروه پشتیبانی و متخصصین خبره در حوزه‌ی قطعات الکترونیک خودرو توانسته است به تمام نقاط کشور سرویس ارئه دهد .

شبکه‌های اجتماعی

آدرس : همدان ، میدان امام حسین (سیلو) ، کوچه قدر ۱۲ ، کوچه قیام

تلفن تماس :

۰۹۰۲۸۹۴۹۱۹۱

تماس جهت مشاوره و خرید