بلوک ای بی اس پژو 206 و رانا

معرفی و قیمت ترمز ای بی اس (ABS) پژو ۲۰۶

در سال‌های اخیر وجود سیستم ترمز ABS در هر خودرویی ضروری و بسیار مهم است. در واقع این سیستم ترمز به سیستم ترمز ضدقفل نیز شناخته شده است و از قفل شدن چرخ‌های خودرو جلوگیری می‌کند. با مطالعه‌ی مقاله “ترمز ای بی اس چیست و نحوه عملکرد آن” می‌توانید اطلاعات بیشتری در این زمینه  جمع آوری کنید.

قیمت بلوک ای بی اس (ABS) پژو ۲۰۶ با توجه به تیپ خودرو و برند بلوک متغیر است. همچنین با توجه به قیمت دلار در بازار، نمی‌توان قیمت ثابتی را تعریف کرد. به همین منظور برای دریافت اطلاع از قیمت محصول ذکر شده با شماره درج شده در مقاله تماس بگیرید.

ای بی اس پژو 206
ای بی اس پژو ۲۰۶ برند ماندو

بررسی کلی خودرو پژو ۲۰۶

خودرو ۲۰۶ در اوایل سال ۱۳۸۰ شمسی وارد بازار ایران شد و ۶ تیپ مختلف نیز وجود داشت. این خودرو در سال ۱۳۹۱ به بعد در دو تیپ ۵ و ۲ تولید شد و امروزه نیز اغلب ۲۰۶های ایرانی یکی از این دو تیپ هستند.

موتور خودرو تیپ ۲ از نوع تیو ۳ بوده و دارای حجمی ۱۴۰۰ سی سی می‌باشد. این خودرو می‌تواند ۷۵ اسب بخار قدرت و ۱۱۸ نیوتون متر گشتاور تولید کند. در نظر داشته باشید اگر اهل سرعت هستید قطعا سری تیپ ۵ خودرو پژو ۲۰۶ برای شما راضی کننده‌تر است.

ترمز ای بی اس (ABS) 206

هنگامی که با خودرو پژو ۲۰۶ در مسیر شیب دار در حال رانندگی هستید، اگر پدال ترمز را به شدت فشار دهید، چرخ‌های شما قفل می‌شوند.

از این رو قفل شدن چرخ‌ها می‌تواند صدمات زیادی را به خودرو و حتی سبب ایجاد تصادف گردد. بدین ترتیب سیستم ترمز ضد قفل می‌تواند از تمامی حوادث ذکر شده جلوگیری کند.

برای مشاهده و خرید بلوک ای بی اس (abs) پژو ۲۰۶ از فروشگاه اینترنتی ایسیو شاپ بر روی دکمه زیر کلیک کنید.

خرید بلوک ای بی اس (abs) پژو ۲۰۶

اطلاعات فنی خودرو پژو ۲۰۶

خودرو پژو ۲۰۶ به عنوان یکی از محبوب‌ترین خودروهای بازار ایران شناخته می‌شود. این خودرو هاچبک بوده و دارای سری سدان به نام sd نیز می‌باشد. این ماشین در میان جوانان طرفداران بسیار زیادی دارد. همچنین در حال حاضر این خودرو در دوسری تیپ ۵ و تیپ ۲ در کشورمان دیده می‌شود.

در حال حاضر شرکت‌های زیادی به تولید انواع قطعات یدکی خودرو پژو ۲۰۶ می‌پردازند. هر یک از این شرکت‌ ها نیز روش‌های فروش مختلفی را برای راحتی مردم کشورمان ایجاد کرده‌اند.

امروزه فروشگاه‌های اینترنتی زیادی در دسترس کاربران است اما خرید بلوک ای بی اس پژو ۲۰۶ از فروشگاه ایسیو شاپ، امکان گارانتی و پشتیبانی بلوک را برای شما فراهم کرده است تا خریدی بدون دغدغه را تجربه کنید.

جلوگیری کند.

برای مشاهده و خرید انواع بلوک ای بی اس (abs) از فروشگاه اینترنتی ایسیو شاپ بر روی دکمه زیر کلیک کنید.

خرید بلوک (ABS) ای بی اس

ایسیو (ECU) پژو ۲۰۶ و عملکرد آن

در واقع ایسیو یا واحد الکترونیک مرکزی خودرو یک کامپیوتر بهینه سازی شده است که در تمامی خودروها نصب می‌شود. ایسیو به معنای مرکز کنترل خودرو بوده و بخش‌های زیادی از خودرو را نیز کنترل و هدایت می‌کند.

همچنین به این قطعه واحد کنترل موتور نیز می‌گویند و آن را به عنوان مغز خودرو می‌شناسند. چرا که بسیاری از دستورات اتوماتیک خودرو از سوی این بخش صادر می‌شود. ایسیو J34 پژو ۲۰۶ برند والئو یکی از انواع ایسیوهایی است که اغلب در خودروهای پژو ۲۰۶ TU3 استفاده می‌شود.

در خودروهای اس دی نیز از Ecuj35 استفاده شده است. کاهش قدرت موتور، روشن شدن چراغ چک، جرقه نزدن سیلندر و… از علائم خرابی ایسیو خودرو شما می باشد.

 ایسیو پژو 206
سیستم ایسیو پژو ۲۰۶

ایربگ ۲۰۶ چیست و چه کاربردی دارد؟

یکی از مباحث اصلی خودرو ها قطعا ایمنی آن‌ ها است که بخش عمده‌ای از ایمنی را ایربگ تشکیل می‌دهد. در نظر داشته باشید ایربگ در واقع نوعی کیسه هوا است که برای سرنشین سمت راست (شاگرد) برروی داشبورد و برای ایمنی راننده نیز اغلب بر روی فرمان خودرو نصب می‌شود.

ایربگ‌ ها (کیسه هوا) در هنگام تصادفات و حوادث از درون محفظه خود خارج می‌شوند و محافظ سرنشیان هستند. ایربگ به عنوان دومین سیستم ایمنی بسیار مهم پس از کمربند ایمنی در خودرو شناخته می‌شود.

این سیستم دارای حسگر کنترل کننده است که در صورت تصادف شما، این حسگرها فعال و به سرعت باز می‌شوند. عملکرد این سیستم می‌تواند شما را از صدمات بزرگی همچون شکستگی اعضای بدن و آسیب به نخاع دور نگه دارد.

ایربگ و قاب ایربگ
لحظه عمل کردن ایربگ خودرو

خرید لوازم یدکی خودرو ۲۰۶

همان‌طور که می‌دانید پژو ۲۰۶ علاوه بر ظاهر زیبا و چشمگیر خود، دارای هزینه‌های نگه داری نسبتا زیادی است. بدین ترتیب باید همواره یک فروشگاه لوازم یدکی را بشناسید تا بتوانید خرید لوازم یدکی مربوط به ۲۰۶ را با قیمت مناسب و کیفیت بالا خریداری نمائید.

از این رو فروشگاه ما در سال‌های اخیر با هدف بهبود خدمت‌ رسانی به بازار لوازم یدکی و درک مردم در شرایط اقتصادی نامناسب وارد بازار این محصول شده است تا بتواند کمک بزرگی را به مردم کشورمان کرده باشد.

فروشگاه ما جهت گرفتن رضایت مردم کشورمان کارشناسان مجربی را در اختیار دارد. در صورت مشاوره و اطلاعات دقیق تر با شماره ۰۹۰۲۸۹۴۹۱۹۱ (مهندس موسیوند) تماس حاصل فرمایید.

لازم به ذکر است تعمیرات بلوک و یونیت الکترونیکی ای بی اس (ABS)  خودروی پژو ۲۰۶ با بهترین کیفیت و قیمت پایین پذیرفته می‌شود.

منبع: ای بی اس لند

ای بی اس لند مرکز فروش و معرفی انواع بلوک ای بی اس (ABS) ، ایسیو و کامپیوتر (ECU) ، یونیت ایربگ و کلیه‌ی قطعات الکترونیکی و نودهای الکتریکی خودرو است . گارانتی و کیفیت بالای محصولات با کمترین قیمت موجود در بازار از جمله ویژگی محصولات هستند .
تیم ای بی اس لند با در اختیار داشتن گروه پشتیبانی و متخصصین خبره در حوزه‌ی قطعات الکترونیک خودرو توانسته است به تمام نقاط کشور سرویس ارئه دهد .

شبکه‌های اجتماعی

آدرس : همدان ، میدان امام حسین (سیلو) ، کوچه قدر ۱۲ ، کوچه قیام

تلفن تماس :

۰۹۰۲۸۹۴۹۱۹۱

تماس جهت مشاوره و خرید