فروش یونیت bsi206

جعبه فیوز و یونیت bsi (بی اس آی) پژو ۲۰۶

جعبه فیوز و یونیت بی اس آی (bsi) پژو ۲۰۶ وظیفه ساده سازی شبکه در عین پیچیدگی آن را بر عهده دارد. این یونیت اولین مورد کنترل تمام ادوات به وسیله واحد رایانه‌ای است که جز نظارت دقیق و مطمئن، چیزی مد نظر نیست.

دومین مسئله کمک به آسایش راننده و سرنشین خودرو است. این واحد قلب ساختار مالتی پلکس بوده و وظیفه اصلی را به عنوان سرور شبکه به عهده دارد. جهت دریافت مشاوره رایگان در مورد این یونیت با شماره تماسی که در انتهای مقاله درج شده است، تماس بگیرید.

مالتی پلکس (Multiplex) چیست و در سیستم بی اس آی چه نقشی دارد؟

به انتقال اطلاعات متنوع مرتبط با اجزای برقی (الکترونیکی) روی یک کانال DATA_BUS گفته می‌شود. bsi 206 گذرگاهی برای ارتباط سه bus مختلف بوده و این اطلاعات را بین کامپیوتر فرستنده تا گیرنده منتقل می‌کند.

bsi وظیفه فعال‌سازی و آماده باش سیستم van را نیز برعهده دارد و برق اصلی شبکه را نیز کنترل می‌کند. همچنین واسطه بین تجهیزات عیب‌یابی و ایسیوهایی است که به سیستم van متصل‌اند.

bsi 206
جعبه فیوز پژو bsi 206

برای مشاهده و خرید جعبه فیوز bsi از فروشگاه اینترنتی ایسیو شاپ بر روی دکمه زیر کلیک کنید.

خرید جعبه فیوز BSI 

 بی اس آی ۲۰۶ مخفف عبارت “Built-in Systems Interface” است که توسط گروه PSA در سال ۲۰۰۰ میلادی معرفی شد. به عبارت ساده، bsi یک مرکز کنترل یا یک واحد اتصال داخلی است که امکان مدیریت و به اشتراک گذاری اطلاعات مربوط به ایسیوهای یک اتومبیل را ایجاد می‌کند. درساختار مولتی پلکس نقش برقرار نمودن ارتباط بین کلیه واحدهای کنترل الکترونیکی موجود در شبکه را به دو صورت کنترل پردازنده‌ای و فیوزی برعهده دارد.

وظایف یونیت بی اس آی (BSI):

  • تامین برق اصلی شبکه و ارتباط بین دستگاه‌های عیب‌یاب و واحدهای کنترل الکترونیکی شبکه VAN
  • کنترل و مدیریت الکتریکی واحدهای کنترل الکترونیکی شبکه VAN
  • ارتباط بین واحدهای کنترل الکترونیکی موجود در شبکه VANو C
BSI 206
جعبه فیوز پژو ۲۰۶ بی اس آی

قیمت یونیت bsi 206

همان‌ طور که می‌دانید قیمت قطعات خودرو در بازار بسیار نوسان دارد. به همین دلیل ما تصمیم گرفتیم که قیمت تمامی محصولات و قطعات داخلی انواع خودروهای ایرانی و خارجی را به روز خدمت شما عزیران ارائه کنیم.

شما عزیزان می‌توانید با شماره ۰۹۰۲۸۹۴۹۱۹۱ (مهندس موسیوند) تماس بگیرید و مشاوره رایگان دریافت کنید. در کنار متخصصین ما خریدی ارزان و با کیفیت را تجربه کنید.

منبع: ای بی اس لند

ای بی اس لند مرکز فروش و معرفی انواع بلوک ای بی اس (ABS) ، ایسیو و کامپیوتر (ECU) ، یونیت ایربگ و کلیه‌ی قطعات الکترونیکی و نودهای الکتریکی خودرو است . گارانتی و کیفیت بالای محصولات با کمترین قیمت موجود در بازار از جمله ویژگی محصولات هستند .
تیم ای بی اس لند با در اختیار داشتن گروه پشتیبانی و متخصصین خبره در حوزه‌ی قطعات الکترونیک خودرو توانسته است به تمام نقاط کشور سرویس ارئه دهد .

شبکه‌های اجتماعی

آدرس : همدان ، میدان امام حسین (سیلو) ، کوچه قدر ۱۲ ، کوچه قیام

تلفن تماس :

۰۹۰۲۸۹۴۹۱۹۱

تماس جهت مشاوره و خرید