فروش بلوک ای بی اس (ABS) پژو 206

معرفی و خرید انواع بلوک ای بی اس (ABS) 206 – برند ماندو و موبیس

خودروی ۲۰۶ هم مانند اکثر خودروهای دیگر داری ای بی اس ها و برندهای مختلفی می باشد. به منظور درک بهتر و آشنایی شما عزیزان با انواع بلوک ای بی اس (ABS) 206 و برندهای ماندو و موبیس این مقاله تدوین و نگارش شده است. با ما همراه باشید و اگر سوالی برایتان پیش آمد، با شماره تماسی که در پایان مقاله درج شده است، تماس گرفته و مشاوره رایگان دریافت کنید.

بلوک ای بی اس (abs)  مدل mk70206

بلوک mk70 در مدل‌های تا سال ۱۳۹۱ بر روی خودروهای پژو ۲۰۶ فرانسوی نصب گردیده است که برند ATE این مدولاتور ساخت کشور آلمان می‌باشد. با مشخصه موتور چرخشی سبز رنگ قابل تشخیص است و مدل‌های تولید شده جدید این مدولاتور ساخت کشور فلیپین می‌باشد که در بازار موجود است.

مدل آلمانی این محصول بیشتر بصورت استوک اروپایی در بازار یافت می‎‌شود. مشکل عمده در این نوع بلوک به قفل شدن موتور چرخشی و همچنین آب‌ خوردگی قسمت یونیت آن برمی‌گردد. به سبب عمر بالای آن در ۲۰۶های فرانسوی اکثرا دچار مشکل گردیده و نیاز به تعمیر و تعویض پیدا کرده‌اند.

شما می‌توانید این مدولاتور را از مجموعه ما بصورت نو آکبند و یا استوک فرانسوی تهیه کنید. همچنین امکان ارسال به صورت پمپ تک بدون یونیت و یا یونیت تک بدون پمپ محیا می‌باشد.

بلوک ای بی اس 206 مدل mk70
بلوک ای بی اس ۲۰۶ مدل mk70 نصب بر روی مدل‌های تا سال ۹۱

برای مشاهده و خرید انواع بلوک ای بی اس (abs) از فروشگاه اینترنتی ایسیو شاپ بر روی دکمه زیر کلیک کنید.

خرید بلوک ای بی اس (abs)

بلوک abs مدل mgh 60 پژو ۲۰۶

بلوک ABS ماندو به شماره فنی ik00380480 که بر ۲۰۶ بالاتر از مدل ۱۳۹۱ نصب گردیده است و دارای ارتباط شبکه می‌باشد. این نوع بلوک برروی خودروی رانا نیز نصب گردیده است.

همچنین این شماره فنی قابل استفاده به جای انواع بلوک ای بی اس پراید به شماره فنی ۴۳۲۰۰c نیز می‌باشد و در هر دو بلوک سخت افزار و نرم افزار مشابه یکدیگر می‌باشد. این بلوک بصورت نو آکبند و همچنین بصورت استوک در فروشگاه موجود می‌باشد.

بلوک abs مدل mgh 60 پژو 206
بلوک abs مدل mgh 60 پژو ۲۰۶ نصب روی مدل‌های ۹۱ به بالاتر

بلوک و یونیت mgh80 پژو ۲۰۶

این بلوک برروی ۲۰۶های بالای مدل ۹۲ نصب گردیده است و نسبت به مدل mgh60 از موتور چرخشی و بلوک قویتری برخوردار می‌باشد که به ندرت خرابی از قسمت بلوک و یا مسدودی و همچنین روغن ریزی از قسمت بلوک گزارش نشده است.

اما قسمت الکترونیکی گاها بر اثر شستشوی موتور دچار آب‌خوردگی و سولفاته زدن می‌شود که موجب اتصالی مدار و از بین رفتن برد می‌شود.

بلوک abs پژو ۲۰۶ برند موبیس

واردات این بلوک توسط شرکت سازه پویش (موبیس) انجام می‌شود. پمپ مدولاتور این بلوک دارای کیفیت نسبتا خوبی است و کمتر خرابی از آن گرازش شده است و بیشترین مشکل به یونیت الکترونیکی آن برمی‌گردد.

بلوک ای بی اس پژو 206  mobis
بلوک ای بی اس بند موبیس با مدلاتور با کیفیت

برای مشاهده و خرید بلوک ای بی اس پژو ۲۰۶ از فروشگاه اینترنتی ایسیو شاپ بر روی دکمه زیر کلیک کنید.

خرید بلوک ABS ای بی اس پژو ۲۰۶

شما عزیزان می‌توانید جهت دریافت مشاوره رایگان با شماره تماس ۰۹۰۲۸۹۴۹۱۹۱ (مهندس موسیوند) تماس گرفته و عملیات خرید خودر را با بهترین کیفیت و کمترین قیمت انجام دهید.

منبع: ای بی اس لند

ای بی اس لند مرکز فروش و معرفی انواع بلوک ای بی اس (ABS) ، ایسیو و کامپیوتر (ECU) ، یونیت ایربگ و کلیه‌ی قطعات الکترونیکی و نودهای الکتریکی خودرو است . گارانتی و کیفیت بالای محصولات با کمترین قیمت موجود در بازار از جمله ویژگی محصولات هستند .
تیم ای بی اس لند با در اختیار داشتن گروه پشتیبانی و متخصصین خبره در حوزه‌ی قطعات الکترونیک خودرو توانسته است به تمام نقاط کشور سرویس ارئه دهد .

شبکه‌های اجتماعی

آدرس : همدان ، میدان امام حسین (سیلو) ، کوچه قدر ۱۲ ، کوچه قیام

تلفن تماس :

۰۹۰۲۸۹۴۹۱۹۱

تماس جهت مشاوره و خرید