ایسیو جی 34 پژو 206
ایسیو جی 34 پژو 206 ساخت کشور چین

معرفی و قیمت ایسیو (ecu) پژو ۲۰۶

برای معرفی ایسیو (ecu) پژو ۲۰۶ باید گفت که یک واحد الکترونیکی است که وظیفه‌ی کنترل و هماهنگ کردن برخی از بخش‌های خودرو را برعهده دارد. بخش‌هایی نظیر چراغ‌ها، برف پاک‌کن، مانیتور خودور، میزان و فشار سوخت خودرو و… توسط این قطعه کنترل می‌شوند.
ایسیو (ای سی یو) ۲۰۶ در برندها و مدل‌های مختلفی تولید می‌شود که هر مدل از این کامپیوترها برروی نمونه‌ی خاصی از پژوهای ۲۰۶ نصب و راه اندازی می‌شوند.
قیمت ایسیو پژو ۲۰۶ با توجه به مدل، برند و کشور سازنده‌ی این قطعه متغیر است. به منظور اطلاع از قیمت دقیق و به روز انواع کامپیوتر ۲۰۶ با شماره درج شده در انتهای مقاله تماس بگیرید.

ای سی یو (ECU) چیست؟

ای سی یو و کامپیوتر ماشین به قطعه‌ای گفته می‌شود که دارای یکسری مدار الکترونیکی است و با توجه به سیگنال‌هایی که توسط سنسورها به آن‌ها ارسال می‌شود، به منظور تعین وضعیت و وظیفه برخی از بخش‌های خودرو دستوراتی ارسال می‌کند.
به عبارت دیگر ecu یک کامپیوتر کوچک است که اطلاعات را دریافت نموده و با پردازش این اطلاعات به داده‌های مهمی دست می‌یابد. این اطلاعات مفید بوده و وظیفه‌ی هر یک از قسمت‌های مربوطه در خودرو را مشخص می‌کنند.

تاریخچه ورود پژو ۲۰۶ به ایران

در سال ۱۳۸۰ شمسی پژو ۲۰۶ وارد ایران شد و به تیپ یک معروف شد. در آن زمان به دلیل عدم وجود برندهای مختلف خودرو از این خودرو استقبال خوبی شد و این خودرو توانست بخش اعظمی از بازار مصرف را در اختیار بگیرد.
در ابتدا این خودروها از موتور مدل tu3 استفاده می‌کردند که تنها با گذشت یک سال، مدل تیپ ۲ این خودرو نیز عرضه شد. تیپ ۱ و ۲ تنها تفاوت ناچیزی با یکدیگر داشتند. سیم کلاچ، پمپ بنزین و تسمه تایم این دو مدل با یکدیگر متفاوت بود.

ایسیو پژو 206 مدل me17
کامپیوتر پژو ۲۰۶ مدل me17 برند بوش آلمان

برای مشاهده و خرید انواع ایسیو از فروشگاه اینترنتی ایسیو شاپ بر روی دکمه زیر کلیک کنید.

خرید ایسیو (ECU)

وظیفه‌ی ایسیو (ای سی یو) پژو ۲۰۶

همان طور که گفته شد وظیفه‌ی ایسیو پژو ۲۰۶ کنترل و نظارت بر قسمت‌های الکتریکی خودرو می‌باشد. در این قسمت در مورد وظیفه‌ی ای سی یو به طور مختصر توضیح داده شده است:

  1. بررسی و ثبت وضعیت ماشین: ایسیو با استفاده از سنسورها با تمام قسمت‌های پژو ۲۰۶ در ارتباط است. بررسی و نظارت بر عملکرد خودرو یکی از وظایف ecu است.
  2. ضد سرقت نمودن خودرو: ای سی یو ۲۰۶ های جدید تنها زمانی استارت خورده و روشن می‌شوند که سوئیچ خود خودرو استفاده شود. به این معنی که هر سوئیچ و ecu دارای کد یکسانی هستند. در صورتی که سوئیچی غیر از سوئیچ همیشگی خودرو به کار برده شود، سیستم ایموبلایزر عمل نموده و مانع از روشن شدن خودرو می‌شود.
  3. ایجاد و حذف محدودیت شتاب، سرعت و دور موتور: گاهی اوقات نیاز است تا یکسری محدودیت‌ها برای خودرو تعریف شود تا عملکرد خودور بهینه شود. برای مثال زمانی که خودرو از کارخانه تحویل مشتری داده می‌شود، نباید به آن زیاد فشار آورد و برای آب‌بندی بهتر خودرو سرعت آن را محدود می‌کنند.
  4. کنترل و نظارت بر میزان مصرف سوخت: زمانی که پدال گاز خودرو را فشار می‌دهید، ایسیو فرمان پاشش سوخت بیشتر را به سیستم سوخت رسانی ارسال می‌کند. کنترل میزان سوخت تزریق شده به موتور و فشار جریان هوای ورودی از دریچه گاز برقی پژو ۲۰۶ نیز از وظایف ای سی یو می‌باشد.
  5. نمایش خطاها و معایب موجود در خودرو: در صورت بروز مشکل در خودرو خطایابی و رفع ایراد خودرو توسط این قطعه شناسایی می‌شود.
  6. نظارت بر سایر یونیت‌ها: نظارت بر یونیت‌هایی مانند ایربگ و ترمز abs نیز از دیگر وظایف ایسیو پژو ۲۰۶ می‌باشد.

انواع برند ایسیو پژو ۲۰۶:

  • ساژم
  • کروز
  • اسست
  • بوش
  • زیمنس
  • والئو
  • غرب استیل (maw)
  • برندهای دیگری نیز هستند که کامپیوتر پژو ۲۰۶ را تولید و عرضه می‌کنند اما برندهای مطرح و پر استفاده‌ای نیستند.
ecu پژو 206 برند غرب استیل
ای سی یو غرب استیل پژو ۲۰۶

کشورهای سازنده کامپیوتر ۲۰۶:

• مجارستان
• آلمان
• فرانسه
• ایران
• اسپانیا
• چین

فروش ای سی یو ۲۰۶ به صورت عمده و تکی

فروش ای سی یو ۲۰۶ به صورت عمده و تکی با پائین‌ترین قیمت و قیمت همکار، در مجموعه ای بی اس لند امکان پذیر می‌باشد. از آن‌جایی که فروش ایسیو و کامپیوتر تمامی خودورها در این مجموعه انجام می‌شود، شما عزیزان می‌توانید جهت تماس با کارشناس فروش مجموعه، با شماره درج شده در انتهای مقاله تماس بگیرید.

برای مشاهده و خرید ایسیو پژو ۲۰۶ از فروشگاه اینترنتی ایسیو شاپ بر روی دکمه زیر کلیک کنید.

خرید ایسیو (ecu) پژو ۲۰۶

کامپیوتر پژو ۲۰۶ به صورت نو و استوک (دست دوم)

کامپیوتر (ecu) تمامی مدل‌های پژو ۲۰۶ به دو صورت نو و دست دوم در مجموعه‌ی ما موجود می‌باشد. برخی از مشتریان با توجه به تورم قادر به خرید ایسیو آکبند نیستند.
به همین منظور ایسیوهای استوک باز نشده موجود است تا همراه با ضمانت و صرف حداقل هزینه، تقدیم مشتریان عزیز گردد.

ایسیو جی 34 پژو 206
ای سی یو (ecu) j34 پژو ۲۰۶ ساخت چین

ریمپ ecu 206 و مزایای آن

با توجه به اضافه شدن آپشن‌های جدید به خودروها، نیاز است تا ایسیو نیز آپدیت شود. این عمل معمولا شامل نرم افزار و جدول اطلاعات ذخیره شده در این یونیت می‌شود.
ریمپ ای سی یو باعث می‌شود تنظیمات جدیدی روی این یونیت اعمال شود. به عنوان مثال، خودروهای صفر کیلومتر دارای محدودیت سرعت هستند. با ریمپ کامپیوتر خودرو شما می‌توانید این محدودیت را حذف کنید.
گاهی نیز در سیستم سوخت و انژکتور خودرو نقص ایجاد می‌شود، با استفاده از عمل ریمپ می‌توان این ایرادات را رفع نموده و سیستم سوخت رسانی را کنترل و تنظیم کنید.

تعمیر انواع کامپیوتر و ای سی یو ۲۰۶

امکان تعمیر تمامی مدل‌های کامپیوتر و ایسیو پژو ۲۰۶ در مجموعه ما وجود دارد. با توجه به دانش فنی، تجربه فردی و تیمی، و نیز با دراختیار داشتن دستگاه‌های به روز و جدید، تعمیر ایسیوها به بهترین شکل ممکن انجام می‌شود.
البته گاهی اوقات نیز با توجه به میزان آسیب قطعه، امکان تعمیر وجود ندارد و یا هزینه تعمیر بالاست. در این صورت توصیه می‌شود از کامپیوترهای آکبند و یا استوک باز نشده استفاده نمائید که در این زمینه کارشناسان فروش ما شما را راهنمایی می‌کنند.

قیمت ecu و کامپیوتر پژو ۲۰۶

قیمت ecu و کامپیوتر ۲۰۶ و سایر یونیت‌های الکترونیکی خودرو، با توجه به قیمت دلار تعین می‌شود. به منظور اطلاع از قیمت به روز محصولات، با شماره ۰۹۰۲۸۹۴۹۱۹۱ (مهندس موسیوند) تماس گرفته و علاوه بر دریافت مشاوره رایگان، لیست قیمت انواع ایسیو و یونیت مربوط به خودرو را دریافت نمائید.

منبع: ای بی اس لند

ای بی اس لند مرکز فروش و معرفی انواع بلوک ای بی اس (ABS) ، ایسیو و کامپیوتر (ECU) ، یونیت ایربگ و کلیه‌ی قطعات الکترونیکی و نودهای الکتریکی خودرو است . گارانتی و کیفیت بالای محصولات با کمترین قیمت موجود در بازار از جمله ویژگی محصولات هستند .
تیم ای بی اس لند با در اختیار داشتن گروه پشتیبانی و متخصصین خبره در حوزه‌ی قطعات الکترونیک خودرو توانسته است به تمام نقاط کشور سرویس ارئه دهد .

شبکه‌های اجتماعی

آدرس : همدان ، میدان امام حسین (سیلو) ، کوچه قدر ۱۲ ، کوچه قیام

تلفن تماس :

۰۹۰۲۸۹۴۹۱۹۱

تماس جهت مشاوره و خرید