فروش انواع ایسیو گاز و ایسیو گاز پراید

انواع ایسیو (ECU) گاز – برند لواتو، کروز و کانتیننتال

در این بخش به معرفی انواع ایسیو گاز با برند لواتو، کروز و کانتیننتال می‌پردازیم. هرکدام از این ایسیوها که در هر بخش به طور مجزا به آن پرداخته می‌شود متناسب با خودرویی در مدل‌های مختلف استفاده می‌شود و آشنایی با آن‌ها کمک بسیار زیادی در انتخاب نوع ایسیو گاز به شما می‌کند.

قیمت دلار سبب شده است که محصولاتی نظیر ایسیو و بلوک ترمز و… قیمت ثابتی نداشته باشند. برای اطلاع از قیمت انواع ایسیو گاز و برندهای مختلف این قطعه، با شماره تلفن درج شده در انتهای مقاله تماس بگیرید.

ایسیو گاز lc02_405

فروش انواع ایسیو گاز و ایسیو گاز پراید ایسیو lc02 مربوط به کیت‌های تبدیل نسل سوم بوده که در برخی از محصولات تولیدی شرکت ایران خودرو نظیر سمند و پژو ۴۰۵ مورد استفاده قرار گرفته است. در این سیستم‌ها با بکارگیری انژکتورهای گاز، عملکرد موتور در هنگام استفاده از سوخت گاز کاملا مشابه بنزین بوده و هیچگونه افت توانی مشاهده نمی‌شود.

ویژگی ایسیو (ecu) مدل lc02:

  • تعیین دقیق اوانس جرقه
  • تعیین نسبت هوا و سوخت متناسب با اطلاعات دریافتی از سوی سنسورهای مختلف
  • اصلاح نسبت هوا و سوخت متناسب با اطلاعات دریافتی از سنسور اکسیژن
  • اصلاح مدت زمان سوخت پاشی متناسب با تغییرات ولتاژ باتری و فشار ریل سوخت
  • قابلیت برقراری ارتباط با دستگاه عیب‌یابی و بررسی عملکرد سیستم

این قطعه به همراه کلید تبدیل سوخت ارائه می‌گردد و دارای گارانتی می‌باشد.

ایسیو گاز lc02_405
ایسیو گاز lc02_405 به همراه کلید سوخت

برای مشاهده و خرید ایسیو برند کروز از فروشگاه اینترنتی ایسیو شاپ بر روی دکمه زیر کلیک کنید.

خرید ایسیو برند کروز

ایسیو گاز lc01_roa

این محصول قابل نصب برروی انواع خودروهای وانت پیکان و روآ گازسوز می‌باشد و جایگزین مطمئنی برای ایسیو omvl فابریک نصب شده برروی این خودروها می‌باشد، از ویژگی‌های این ECU قابلیت اتصال به انواع دستگاه عیب‌یاب دستی و کامپیوتری می‌باشد.

ایسیو گاز sax500

طراحی سیستم گازسوز با ایسیو sax500 تحول عظیمی در کیت‌های تبدیل گازسوز برروی خودروها ایجاد نمود. این مجموعه جهت استفاده برروی خودروهای پژو ۴۰۵ و L90 طراحی شده و در آن ایسیو گاز از طریق شبکه can با ایسیو بنزین در ارتباط است.

ایسیو گاز sax500
ایسیو گاز sax500 مرتبط با بنزین

ایسیو گاز کانتیننتال

ایسیوهای زیمنس (siemens) گازسوز برروی خودروهای سمند، پژو پارس و ۴۰۵ مدل ۸۶ تا ۸۷ نصب می‌شود و به دلیل اینکه فقط سوخت مصرفی گاز را کنترل می‌کند، همراه با یک ایسیو بنزین سوز استفاده می‌شود. دارای ۳ کانکتور و ۸۰  پایه می‌باشد که یکی از این کانکتورها خالی است.

برخی خودروها این قابلیت را دارند که ایسیو موتور و گاز باهم تجمیع شوند. برای مثال ایسیو بایفیول (دوگانه سوز) برند زیمنس یک نمونه از این ترکیب است. بایفیول به معنی دوگانه سوز می‌باشد.

ایسیو گاز کانتیننتال
ایسیو گاز کانتیننتال قابل استفاده با یک ایسیو بنزین سوز

برای مشاهده و خرید ایسیو برند کانتیننتال از فروشگاه اینترنتی ایسیو شاپ بر روی دکمه زیر کلیک کنید.

خرید ایسیو برند کانتیننتال

ایسیو گاز لواتو (lovato)

این ایسیو گاز در کنار ایسیو بنزین برروی وانت نیسان‌های دوگانه قدیمی نصب می‌شود و برند lovato اصل ساخت کشور ایتالیا می‌باشد.

ایسیو گاز lovato  
ایسیو گاز lovato ساخت کشور ایتالیا

شما عزیزان می‌توانید جهت اطلاعات بیشتر با کارشناس فروش ۰۹۰۲۸۹۴۹۱۹۱ (مهندس موسیوند) تماس گرفته و ضمن دریافت مشاوره رایگان، از قیمت به روز محصولات مطلع شوید.

منبع: ای بی اس لند

ای بی اس لند مرکز فروش و معرفی انواع بلوک ای بی اس (ABS) ، ایسیو و کامپیوتر (ECU) ، یونیت ایربگ و کلیه‌ی قطعات الکترونیکی و نودهای الکتریکی خودرو است . گارانتی و کیفیت بالای محصولات با کمترین قیمت موجود در بازار از جمله ویژگی محصولات هستند .
تیم ای بی اس لند با در اختیار داشتن گروه پشتیبانی و متخصصین خبره در حوزه‌ی قطعات الکترونیک خودرو توانسته است به تمام نقاط کشور سرویس ارئه دهد .

شبکه‌های اجتماعی

آدرس : همدان ، میدان امام حسین (سیلو) ، کوچه قدر ۱۲ ، کوچه قیام

تلفن تماس :

۰۹۰۲۸۹۴۹۱۹۱

تماس جهت مشاوره و خرید