ایسیو برند اسست که برروی پژو پرشیا و 405 نصب می‌شود.

ایسیو اسست (ssat) ساخت کجاست؟

ایسیو اسست (ssat) ساخت شرکت سازه پویش می‌باشد که امروزه خودرو سازی‌های سایپا و ایرانخودرو در بسیاری از محصولات خود از این برند ای سی یو استفاده می‌کنند.
ای سی یو (ecu) برند اسست دارای ۲ نوع حافظه است که در ادامه آن‌ها را ذکر می‌کنیم. کامپیوترهای خودرو فلش دار و بدون فلش، ۲ نمونه متفاوت هستند و تفاوت این دو مدل ایسیو در نوع حافظه آن‌ها است.
قیمت ای سی یو اسست با توجه به قیمت دلار و ارز جهانی، ثابت نیست. شما عزیزان می‌توانید باشماره درج شده در انتهای مقاله تماس گرفته و از قیمت به روز انواع ایسیو مطلع شوید.

ایسیو اسست (ssat)

ایسیو اسست ساخت برند سازه پویش است که در یران تولید و عرضه می‌شود. مصرف کنندگان عمده‌ی ای سی یو ssat دو خودروساز ایرانخودرو و سایپا می‌باشد.
ایران خودرو ایسیوهای اسست را روی خودروهایی نظیر پژو پارس، ۴۰۵ و پژو ۲۰۶ نصب می‌کند و شرکت سایپا نیز ای سی یوهای ssat را روی خودروهایی نظیر پراید، تیبا و… نصب می‌کند.

برای مشاهده و خرید انواع ایسیو (ecu) از فروشگاه اینترنتی ایسیو شاپ بر روی دکمه زیر کلیک کنید.

خرید ایسیو (ecu)

جزئیات و شکل ظاهری ایسیو اسست ایران خودرویی

جزئیات و ظاهر ایسیو ssat (اسست) که بر روی محصولات ایران خودرو نصب می‌شوند با ای سی یوهایی که بر روی محصولات شرکت سایپا نصب می‌شوند، متفاوت است. ویژگی ظاهری Ecu اسست‌هایی که روی محصولات ایران خودرو نصب می‌شوند به شرح زیر می‌باشد:

  • یک سوکت خالی و یک سوکت ۸۱ پایه‌ای
  • به ۲ صورت فلش‌دار و بدون فلش تولید و عرضه می‌شود.
  • به ۲ صورت بنزینی و دوگانه سوز تولید می‌شود.
  • کدهای کلید این نوع ایسیو اسست قابل استخراج است.
  • مقدار کیلومتر شمار و کارکرد خودرو در ایسیو ثبت شده و دارای ایموبلایزر هستند.

تصویر زیر نمونه‌ای از ایسیو برند اسست است که بر روی خودروهای پژو پارس و ۴۰۵ دوگانه سوز معمولی نصب می‌شود:

ایسیو برند اسست که برروی پژو پرشیا و 405 نصب می‌شود.
کامپیوتر خودرو برند اسست برای خودروهای پارس و ۴۰۵

جزئیات و شکل ظاهری ایسیو اسست خودروهای شرکت سایپا:

  1. یک سوکت ۹۰ پایه‌ای و یک سوکت خالی
  2. تنها نوع بدون فلش ایسیو ارائه می‌شود.
  3. تنها برای خودروهای بنزینی و تک سوز مورد استفاده قرار می‌گیرد.
  4. میزان کارکرد خودرو در ecu ثبت می‌شود.
  5. ایموبلایزر دارد.

طراحی ایسیو اسست برای انواع موتور خودروها

ایسیو اسست برای مدل‌های گوناگون موتور خودرو طراحی شده و روانه بازار شده است. بعضی از ایسیوهای اسست به صورت دوگانه سوز و برخی دیگر به صورت تک سوز تولید می‌شوند. در ادامه مدل موتورهایی که قابلیت نصب این قطعه را دارند، عبارتند از:

  • موتورهای مدل ایکس یو ۷ (xu7) تک سوز و دوگانه سوز
  • موتورهای مدل تی یو ۵ (tu5) با سوخت بنزین
  • موتور ام ۱۳ (m 13) تک سوز و بنزینی
ایسیو و کامپیوتر پژو پارس (پرشیا)
ecu پژو پرشیا با موتور tu5

تصویر فوق یک نمونه از کامپیوتر ssat است که برروی پژو ۴۰۵ و پرشیا با موتور tu5 نصب می‌شود.

وظیفه ایسیو و کامپیوتر خودرو برند اسست

وظیفه ایسیو اسست کنترل برخی اجزای الکتریکی خودور است. خودرو یک مجموعه‌ی کامل است اما در صورتی که ای سی یو نداشته باشد، قابلیت استفاده ندارد و در حقیقت یک مجموعه‌ی فلزی است.
ایسیو اسست روی خودروهای سایپا و ایرانخودرو نصب شده و باعث می‌شود که عمل پاشش سوخت زیر نظر این یونیت الکترونیکی انجام شود و نیز کنترل قسمت‌های برقی خودرو مانند چراغ‌ها و برف پاک کن نیز تحت کنترل این واحد کنترل مرکزی می‌باشد.

برندهای دیگر ایسیو نیز وجود دارد که از عملکرد و مقاومت خوبی برخوردار هستند. برند بوش یکی از معتبرترین برندها است که ساخت کشور آلمان بوده و وارد بازار شده است.

قیمت و مقایسه انواع ایسیو برند بوش در مقاله‌ای جداگانه بررسی و ذکر شده است که کمک شایانی به شما در خرید ای سی یو برند بوش می‌کند.

فروش ای سی یو اسست (ssat) به صورت آکبند و استوک

فروش ایسیو اسست (ssat) به دو صورت آکبند و استوک در مجموعه‌ی ای بی اس لند امکان پذیر است. ای سی یو یک قطعه الکترونیکی در خودرو است که وظیفه هماهنگ کردن قسمت‌های الکتریکی نظیر برف پاک کن و چراغ‌ها را دارد. کنترل میزان پاشش سوخت نیز بر عهده این یونیت می‌باشد.
کامپیوترهای برند ssat به صورت استوک در حد نیز موجود است و شما عزیزان می‌توانید جهت دریافت اطلاعات بیشتر و مشاوره رایگان با کارشناسان فروش ما در ارتباط باشید.

برای مشاهده و خرید انواع ایسیو برند اسست از فروشگاه اینترنتی ایسیو شاپ بر روی دکمه زیر کلیک کنید.

خرید ایسیو اسست (ssat)

ریمپ ecu اسست (ssat)

با توجه به کیفیت ایسوهای اسست ممکن است مشکلات نرم افزاری برای این برند ای سی یو رخ دهد. اما در مقابل بسیاری از ایسیوهای محصولات ایران خودرویی و سایپا، از ایسیوهای ssat استفاده می‌کنند.
بنابراین به منظور جلوگیری از هزینه‌های اضافی، بحث ریمپ ایسیو اسست مطرح شد. ریمپ به معنای اصلاح و تغیر است. در حافظه‌ی هر کامپیوتر خودرو (ecu) دو نوع حافظه وجود دارد.
یک حافظه دائمی برای راه اندازی ایسیو و حافظه‌ی دیگر برای نگه داری اطلاعات موقت خودرو در ایسیو جایگزاری شده است. با ریمپ ایسیو اسست، حافظه دائمی اصلاح می‌شود و با تغیراتی که در ساختار جدول‌های این حافظه رخ می‌دهد، خودرو به بهترین نحوه عملکرد خود باز می‌گردد.

مزایای ریمپ کردن ای سی یو ssat (اسست):

  • افزایش توان موتور خودرو تا ۱۵ در صد
  • بهینه سازی مصرف سوخت و تغیر اصلاح الگوی جداول حافظه ایسیو که مربوط به سوخت خودرو است.
  • حذف کات آف یا افزایش آن با ریمپ کردن امکان پذیر است.
  • تغیر دمای موتور و اصلاح الگوی فن (دمای مورد نیاز برای روشن شدن فن)

قیمت انواع کامپیوتر خودور برند اسست

قیمت انواع کامپیوتر اسست با توجه به قیمت دلار و ارز، نوع خودرو و مدل آن متغیر است. به همین منظور برای ارئه قیمت به روز محصولات و دریافت مشاوره رایگان با شماره ۰۹۰۲۸۹۴۹۱۹۱ (مهندس موسیوند) تماس بگیرید.
کارشناسان فروش مجموعه با دانش فنی و تجربه چندین سال فعالیت در این حوزه به شما کمک می‌کنند تا خرید ایسیو را به بهترین شکل انجام دهید.
به دلیل این که در مجموعه‌ی ما، ای سی یو استوک نیز موجود می‌باشد قیمت ایسیوهای استوک باز شده و ecuهای پلمپ متفاوت است.

منبع: ای بی اس لند

ای بی اس لند مرکز فروش و معرفی انواع بلوک ای بی اس (ABS) ، ایسیو و کامپیوتر (ECU) ، یونیت ایربگ و کلیه‌ی قطعات الکترونیکی و نودهای الکتریکی خودرو است . گارانتی و کیفیت بالای محصولات با کمترین قیمت موجود در بازار از جمله ویژگی محصولات هستند .
تیم ای بی اس لند با در اختیار داشتن گروه پشتیبانی و متخصصین خبره در حوزه‌ی قطعات الکترونیک خودرو توانسته است به تمام نقاط کشور سرویس ارئه دهد .

شبکه‌های اجتماعی

آدرس : همدان ، میدان امام حسین (سیلو) ، کوچه قدر ۱۲ ، کوچه قیام

تلفن تماس :

۰۹۰۲۸۹۴۹۱۹۱

تماس جهت مشاوره و خرید