بلوک ای بی اس پژو پارس و 405 برند موبیس

قیمت بلوک ای بی اس (ABS) پژو پارس – برند بلژیوم و بوش

قبل از معرفی و قیمت  بلوک ای بی اس (abs) پژو پارس به صورت کامل ابتدا به معرفی نحوه عملکرد سیستم ترمز ای بی اس می‌پردازیم:

همان طور که می‌دانید خودرو پژو پارس را به عنوان یکی از محبوب ترین خودروهای ایرانی می‌شناسیم و دارای طرفداران بسیار زیادی نیز می‌باشد. این خودرو به عنوان یک سدان در بازار ایران بوده و انواع مختلفی دارد و موتورهای گوناگونی بر روی آن نصب می شود.

این خودرو دارای سیستم‌های پیشرفته‌ای همچون ترمز abs می‌باشد. در حال حاضر فروشگاه‌های زیادی اقدام به فروش لوازم یدکی خودروی پرشیا از روش‌های متنوع کرده اند. فروشگاه ایسیو شاپ نیز یکی از بهترین فروشگاه‌ ها است که در زمینه‌ ی فروش قطعات الکترونیکی خودرو فعالیت می‌کند.

عملکرد سیستم ترمز ای بی اس
لوگو ای بی اس

ترمز ای بی اس (ABS) پژو پارس

ترمز ای بی اس پژو پارس
ترمز ای بی اس پیشرفته پژو پارس

در زمان قدیم هنگامی که برروی جاده‌های لغزنده رانندگی می‌کردید، فشردن ترمز با فشار شدید باعث قفل شدن ترمز می‌شد. این فعالیت باعث بروز اتفاقات و حوادث ناگواری همچون تصادف‌های فوق سنگین می‌شد. اما امروزه با استفاده از ترمز ABS این مشکل به طور کامل حل شده است.

ترمز پژو پارس از یک سیستم پیشرفته تشکیل شده است که در شیب‌‌های سنگین و همچنین شرایطی که ذکر شد مانع از قفل شدن چرخ‌های یک خودرو می‌شود. از این رو این سیستم، ایمنی خودرو شما را نیز تا مقدار بسیار زیادی افزایش می‌دهد.

در نظر داشته باشید استفاده از ترمز ای بی اس در شرایط ناگوار سبب افزایش کنترل پذیری شما بر روی خودرو می‌شود. به منظور درک بهتر مقاله “ترمز ای بی اس (ABS) چیست ؟” را مطالعه کنید.

برای مشاهده و خرید بلوک ای بی اس پژو پارس از فروشگاه اینترنتی ایسیو شاپ بر روی دکمه زیر کلیک کنید.

خرید بلوک ای بی اس (ABS) پژو پارس

اجزای اصلی ترمز ای بی اس (abs) پارس:

  • سنسور سرعت: سنسور سرعت یکی از بخش‌های اصلی ترمز می‌ باشد که در نزدیکی محور چرخ‌ها نصب می‌شود. این بخش از ترمز ضد قفل هر گونه تغییر سرعت ناگهانی را می‌تواند تشخیص دهد و به سیستم کنترل منتقل کند.
  • سوپاپ ها: سوپاپ نیز یکی از بخش‌های اساسی است، چرا که در هر لوله ترمز یک سوپاپ وجود دارد. سوپاپ‌ها وابسته به شرایط موجود می‌توانند باز یا بسته باشند. اما در حالت دیگری از این بخش سوپاپ‌ ها نقش کاهنده ترمز یا دفع کننده را دارند.
  • پمپ: هنگامی که کاهش فشار ترمز از سوی سوپاپ انجام می گیرد، نیاز به فشار مجدد می‌باشد که توسط پمپ انجام می‌شود. کنترل کننده سیستم ترمز ای بی اس پارس نیز نقش بسیار مهمی را در این خودرو ایفا می‌کند.

این ترمز از قسمت‌های مختلفی تشکیل شده است که با در کنار هم قرار گرفتن تمامی این قسمت‌ها سبب به وجود آمدن سیستم ای بی اس  می‌شود.

از این رو نیاز است تا حتما اطلاعاتی را در این باره بدانید تا در حین به وجود آمدن مشکلات مختلف عملکرد مثبت و خوبی را از خود نشان دهید.

این سیستم در واقع دارای سه وظیفه‌ ی اصلی است که عبارتند از تجزیه و تحلیل اطلاعات ارسال شده از سنسورها، ناظر عملکرد اجزای مختلف و ارسال دستورالعمل مورد نیاز از وظایف این بخش است.

اهمیت ترمز ای بی اس (ABS) در پژو پارس

در نظر داشته باشید وجود این سیستم بروی خودروها و خودروی پژو پارس نیز از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است. هر چند برخی از افراد اقدام به قطع فیش آن در خودرو خود می‌کنند.

در نظر داشته باشید شما با آشنایی کامل نسبت به این سیستم می‌ توانید به راحتی از آن استفاده کنید و از بروز حوادث مختلف برای سرنشینان خودرو جلوگیری کنید.

جاده‌‌های لغزنده در کشور ما به دلیل کوهستانی بودن و مناطق بارانی که دارد، بسیار زیاد هستند. از این رو حتما از خودروهایی که دارای ترمز ضد قفل هستند، استفاده کنید.

قیمت، خرید بلوک و قطعات ترمز ای بی اس (abs) پژو پارس

در حال حاضر فروشگاه‌های زیادی هستند که اطلاعات مختلفی را در رابطه با سیستم ترمز ABS پژو پارس ارائه می‌دهند.

مقایسه و بررسی تمامی این اطلاعات می‌تواند شما را در استفاده و یا خرید محصول سردرگم کند و به همین منظور می‌توانید با مهندس موسیوند (۰۹۰۲۸۹۴۹۱۹۱) تماس گرفته و مشاوره رایگان دریافت نمائید.

برای مشاهده و خرید انواع بلوک ای بی اس (ABS) از فروشگاه اینترنتی ایسیو شاپ بر روی دکمه زیر کلیک کنید.

خرید بلوک ای بی اس (ABS)

فروشگاه ایسیو شاپ نیز با داشتن بیش از ۶ سال تجربه، اقدام به فروش  و ارائه اطلاعات در رابطه با بلوک ای بی اس کرده است. از دیگر خدمات این شرکت می‌توان به تعمیرات بلوک و یونیت الکترونیکی ای بی اس (ABS) خودروی پژو پارس با بهترین کیفیت و قیمت پایین اشاره نمود.

منبع: ای بی اس لند

ای بی اس لند مرکز فروش و معرفی انواع بلوک ای بی اس (ABS) ، ایسیو و کامپیوتر (ECU) ، یونیت ایربگ و کلیه‌ی قطعات الکترونیکی و نودهای الکتریکی خودرو است . گارانتی و کیفیت بالای محصولات با کمترین قیمت موجود در بازار از جمله ویژگی محصولات هستند .
تیم ای بی اس لند با در اختیار داشتن گروه پشتیبانی و متخصصین خبره در حوزه‌ی قطعات الکترونیک خودرو توانسته است به تمام نقاط کشور سرویس ارئه دهد .

شبکه‌های اجتماعی

آدرس : همدان ، میدان امام حسین (سیلو) ، کوچه قدر ۱۲ ، کوچه قیام

تلفن تماس :

۰۹۰۲۸۹۴۹۱۹۱

تماس جهت مشاوره و خرید